Súhlasím Nesúhlasím

Súhlasím s použitím súborov cookie na personalizáciu reklám a retargeting.

 

 

 

PLATINUM PARTNER

7.000 EUR

„Prémiový“ výstavný  priestor - 6x4 m výstavnej plochy určenej na prezentáciu Vašej spoločnosti a firemných produktov (Presné rozmery stánku sa môžu mierne líšiť v závislosti od rozmerov stánku).

Logo na konferenčnej taške - logo Vašej spoločnosti na grafickej potlači alebo funkčnom prívesku na konferenčnej taške, v počte min. 600 ks. 

Umiestnenie (2ks) materiálu do konferenčnej tašky - do veľkosti A4, max. počet stán 4, propagačný materiál Vašej spoločnosti obdrží tak každý účastník kongresu

Produktová kazuistika - Oslovte Vašich opinion lídrov a spoločne pripravíme prezentáciu, ktorá pritiahne pozornosť Vašej cieľovej skupiny práve na Váš produkt. Prezentujte pred viack ako 550 lekármi v rámci hlavného programu kongresu. V prípade Vášho záujmu, sme pripravení konzultovať s Vami dalšie odporúčania, ako takúto prezentáciu zatraktívniť a vyťažiť tak maximum z peňazí investovaných do tejto formy prezentácie. 

Roll up displej –2ks roll up displejov s Vaším logom a grafickým návrhom Vášho produktu, v hlavnej konferenčnej miestnosti. Účastníci tak vidia Vašu reklamu počas celého kongresu (displej dodá partner)

Logo v konferenčných materiáloch - popredné umiestnenie v konferenčnom programe, firemné logo sa objaví na vnútornej strane obálky ako zväčšené logo PLATINUM parnera výraznejšie oproti bežným vystavovateľom

Inzercia v programe - 2 plnofarebné strany formátu A5 (limit 200 slov) 

Online viditeľnosť -  logo Vašej spoločnosti na web stránke podujatia s odkazom na webovú stránku Vašej spoločnosti.

"Ďakujeme" - bude premietané počas konferencie, kde Vaše logo bude uvedené samostatne.

Registrácia - Vaše firemné logo umiestnené pri hlavnej registrácii 

Vstup reprezentantov - 3 vstupy pre reprezentantov spoločnosti na konferenciu vrátane obedov a príležitosť osloviť cieľovú skupinu v neformálnom prostredí. Každý ďalší reprezentant partnera platí registráciu na konferencii za zvyhodnenú sumu 29 EUR. (registrácia zahŕňa, konferenčnú tašku, 2x obed, 4 x kávovú prestávku pre každého reprezentanta)

Galavečer - networking - 3 vstupenky na Gala večer a príležitosť nadväzovať neformálne vzťahy s klientami (každá ďalšia vstupenka: 25,- EUR). 

stiahnite prihlášku TU

Festivaly KAZUISTÍK z pediatrie podporili:





Všetky uvedené ceny sú bez DPH. Organizátor akcie je platca DPH, preto konečné ceny budú navýšené o 20% DPH. Deadline pre prihlásenie partnera – 31.01.2018.